Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Interview 20. Maj 2013
Mere prog!
Enig! Jeg synes også jeg savner noget mere prog. Nu kan man jo altid argumentere for at Between the Buried & Me er prog. Men alligevel. Pagans Mind eller Dream Theater kunne være rigtig fede. For ej at forglemme, den helt store, våde drøm: Tool! Dem har jeg ikke set på disse kanter siden 2006. Så det ville være fedt!

Men lige en anden ting, jeg synes mangler lidt i interviewet. Hvad med priserne inde på pladsen? Maden sidste år, var da okay. Men 50 kr. for en fransk er måske lige at stramme den lidt. Eller ølpriserne. Øv, hvor var jeg træt af ølpriserne sidste år. Særligt da de løb tør for guldøl og derefter hældte op fra dåser, til 45 kr. for en lille fadøl. Endnu mere træls syntes jeg, da man serverede et par sjatter, der var til overs, fra halvliters dåserne. Den øl var så doven, den ikke gad at komme ud af glasset. Men jeg kunne ikke få lov til at få en "frisk" i stedet. Så jeg gik ud til bilen, hvor jeg havde masser af dåseøl og smuglede et par med ind..
Ydermere blev vi lidt snydt , i forhold til p-priserne, sidste år. På hjemmesiden stod, man skulle betale 50 kr. for parkering hele festivalen. Men da vi kom, var det nu 50 kr. pr. dag. Fair nok. Men vi kunne ikke købe to billetter ad gangen. Vi skulle komme inden kl 1200, ellers ville bilen blive fjernet..
Hænger det sammen med de søde piger, der kom med morgenbajere kl. 1100 og inviterede til "happy hour" fra kl. 1200-1400? Det lugtede ret meget af, vi skulle op og se at komme igang med at drikke igen. Guldølhanen, var desværre "i stykker," så vi måtte købe almindelige øl.. Der kostede 40 kr, for en lille fadøl..

Kommentarer

Already have an account? or Create an account