Devilution - webmagasin om hård rock og heavy metal

Anbfaling

Koncertanmeldelser 13. Juni 2014
Kontekst efterlyses!
Hjælp mig, Devilution, for jeg er splittet omkring, hvorvidt jeg skal have ondt af Henrik Østergaard, eller om jeg skal smide bullshit-kortet for pinlig journalistik.
Jeg mangler simpelthen kontekst for denne anmeldelse.

Jeg citerer:
"Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror, jeg har set dem før. Jeg husker i hvert fald, at jeg én gang tidligere har været så nervøst forulempet over en koncert, som jeg blev, da hollandske Within Temptations torsdag aften spillede på Copenhell."

Det er tydeligt at hr. Østergaard har en grudge imod de venlige hollændere fra et tidligere møde, og det må være hans sag. Men derfor vil jeg nu gerne vide, hvorfor det netop er hr. Østergaard, der har fået opgaven at dække WT koncerten? Var det en lodtrækning han tabte, hvorfor han ikke selv bad om en ny, hvad der for ham, lyder til at have været en nærdødsoplevelse. Eller var det ham selv, der bad om at opleve WT igen, for at have en undskyldning for at svine dem til?
For førstnævnte tilfælde må jeg jo næsten have ondt af staklen. For sidstnævnte tilfælde må jeg erklære mig dybt uforstående for den journalistiske prioritet.

Kommentarer

Already have an account? or Create an account